Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Χάθηκε η Google από το Ίντερνετ

Χάθηκε η Google από το Ίντερνετ

Εκατομμύρια χρήστες της Google σε αρκετές χώρες (περίπου το 14% των χρηστών της παγκοσμίως) έχασαν χθες κάθε επαφή με τη διάσημη μηχανή αναζήτησης, με την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου G-Mail και με τις υπόλοιπες on line υπηρεσίες της (Google Reader, Google Maps, Google Analytics, YouTube), εξαιτίας σοβαρής τεχνικής βλάβης, που υπενθύμισε σε πολύ κόσμο πόσο έχει αρχίσει να εξαρτάται από την τεχνολογία της εταιρίας.

Πως έζησε αυτό το 2ωρο ένας Web Dιvelopment:
«Πέμπτη απόγευμα, απορροφημένος σε μια νέα εφαρμογή για το site του οποίου έχω την ευθύνη, χρειάστηκε κάποια στιγμή να ζητήσω βοήθεια από τη μηχανή αναζήτησης του Google. Προς μεγάλη μου έκπληξη, αντί για το πολύχρωμο σήμα της ...καθημερινότητας μας, μου εμφανίστηκε σφάλμα στη φόρτωση της σελίδας. "Θα έχει πέσει η σύνδεση", ήταν η πρώτη μου σκέψη, όχι όμως και η σωστή, καθώς σε ελάχιστα δευτερόλεπτα διαπίστωσα ότι όλα τα άλλα site λειτουργούσαν κανονικά... Αδυνατούσα να πιστέψω ότι η GOOGLE ΕΙΧΕ "ΠΕΣΕΙ"!!!"

Λειτουργώντας εντελώς μηχανικά, άρχισα να ψάχνω στις ειδήσεις του Google μήπως βρω απάντηση... Εις μάτην. Ούτε η αναζήτηση ειδήσεων λειτουργούσε. Ξαφνικά ένιωσα απίστευτα αδύναμος, ήθελα να μάθω κάτι και δεν είχα τα "βιβλία" μου.

Με τη σκέψη ότι πρόκειται για κάποια πρόσκαιρη βλάβη, που θα αποκατασταθεί σύντομα, θέλησα να εκμεταλλευτώ αυτό το διάστημα για να δω την αλληλογραφία μου στο Gmail. Τίποτα, ούτε email! Μετέωρος! Μπήκα και στο Youtube (επίσης της Google). Ούτε video!!! Όλα κάτω! Πεσμένα…

Όλα έδειχναν ότι κάτι πολύ σοβαρό συμβαίνει με την Google, κάτι που δεν άφησε στο σκοτάδι μόνο τους χρήστες των υπηρεσιών της, αλλά όπως διαπίστωσα είχε παρενέργειες και στο δικό μας site, όπως και σε χιλιάδες άλλα, που χρησιμοποιούν την υπηρεσία διαφημίσεων της Google. Η μη εμφάνιση διαφημιστικών banner δημιουργούσε κενά…

Μετά απ' όλα αυτά μπαίνω στο Twitter (όχι της Google!), για να ψάξω σχόλια σχετικά με την κατάσταση που επικρατούσε. Η αναζήτηση μου έφερνε περίπου 700 σχόλια το λεπτό, από όλο τον πλανήτη, γεμάτα γκρίνια για την «πτώση» της Google.

Παρακολουθώντας την ροή σχολίων αναφώνησα: Είμαι ο Αλεξ και μόλις συνειδητοποίησα πόσο εξαρτημένος είμαι από τη Google...»


Ελεύθερος τύπος


Δεν υπάρχουν σχόλια: