Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Γυναικοελληνικό Και Αντροελληνικό Λεξικό


Γυναικοελληνικό Λεξικό
Ναι=Όχι.
Όχι=Ναι.
Ίσως=Όχι.
Λυπάμαι
=Θα σε κάνω εγώ να λυπηθείς σύντομα.
Κάνε ό,τι θες
=Θα μου το πληρώσεις αυτό αργότερα.
Είναι δική σου η απόφαση=Η σωστή απόφαση θα έπρεπε να είναι εμφανής μέχρι τώρα.
Πρέπει να μιλήσουμε=Πραγματικά το έχω ανάγκη να σε πεθάνω στην γκρίνια.
Έχω ανοιχτή σχέση
=Κοίτα, έρχεται σπίτι και με πηδάει ένας τύπος αυτό το διάστημα, αλλά δεν με θέλει με τίποτα για σχέση του, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορείς να με πηδήξεις κι εσύ.
Είμαι open minded=Πρόκειται να σε ταράξω στο κέρατο.
Δυσκολεύομαι γιατί κάνω πιο εσωτερικές σχέσεις, ψάχνω ένα άλλου είδους δέσιμο=
Το 'χω κλείσει το μαγαζί.
Όχι, δεν έχω τίποτα, ιδέα σου είναι=Τολμάς και ρωτάς κι από πάνω ηλίθιε τι έχω;
Πρέπει να μάθουμε να επικοινωνούμε σωστά=
Απλά συμφώνησε μαζί μου σε όλα.
Γίνε επιτέλους λίγο ρομαντικός και σβήσε τα φώτα=Έχω κάνει κυτταρίτιδα/έχω πάρει τρία κιλά.
Πιστεύεις ότι ο πισινός μου είναι μεγάλος
;=Πες μου ότι είμαι πιο σέξι από τη Μόνικα Μπελούτσι.
Μόνο με εσένα το έχω κάνει αυτό=Μου έχουν βγει κάτι ενοχές ότι έχω ξεφύγει στο σεξ.




Αντροελληνικό λεξικό

Πεινάω=Πεινάω.
Νυστάζω
=Νυστάζω.
Είμαι κουρασμένος
=Είμαι κουρασμένος. (σ.σ. Βλέπουμε μέχρι εδώ ότι οι άντρες αυτό που λένε, αυτό εννοούν. Σε όλες τις υπόλοιπες εκφράσεις, εννοούν άλλο, αλλά τουλάχιστον πάντα το ίδιο πράγμα).
Θέλεις να πάμε σινεμά ένα βράδυ;
= Θέλω να σε πηδήξω.
Να πάμε για φαγητό ένα βράδυ να τα πούμε καλύτερα
=Θέλω να σε πηδήξω.
Μπορώ να σε παίρνω τηλέφωνο καμιά φορά;
=Θέλω να σε πηδήξω.
Θέλεις να χορέψουμε;=
Θέλω να σε πηδήξω.
Ωραίο φόρεμα!:=
Ωραίο στήθος/πισινός. Μπορώ να σε πηδήξω;
Βαριέμαι=Να σε πηδήξω;
Σ΄αγαπώ
=Θέλω να σε πηδάω ό,τι ώρα θέλω.
Θα με παντρευτείς
;=Θα το κάνω παράνομο για σένα να σε πηδάνε κι άλλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: